Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

"Grab Somebody Sexy And Tellém Heeey"

Av Lisettan - 30 juli 2011 13:56

Here we come! Haha.. satt verkligen o fundera på vad som händer ikväll, Erica tyckte ja skulle hänka på till Sala festivalen och dricka sig lite full där.. njaaa kände jag.. lät kul men känner inte riktigt hennes kompisar ect.

Fia skriver "häng med oss ut mickaela, lollo o mig" Eftersom min mika aldrig går ut svara jag.. "vem e Mickeala?"


Får ett sms från min Mika. De e JAG! hahaha!!!! gud va hon gjorde min dag. Kunde faktiskt inte bli bättre. Mickeala är precis vad jag behöver idag/nu!   

Ska bli super kul, båda att få träffa Mikan o gå ut o se lite folk.


Va tvungen o ringa Mikan ett SOS samtal.

Jag har ju inte vart ute på cirkus 1˝ år!! vad har man på sig?!! att ringa henne gjorde inte saken bättre! hon har inte vart ute på 5 år!!! hahahahaha, oh my good 2 kärringar ska ut o dricka vin. Kommer bli en syn för gudarna de här. hehe!


Undra om svarta lack thaigs e ute?? haha, jaaa jag är en Riktig kärring! De jobbiga är att jag har INGGGGGGE kläder här! alla ligger ner packat i min lgh på Valby som ja inte riktigt kommer in i än! Så jag har bara sandaler här och ett par skyyyy höga skor från nyår 2009 ! använda 1 gång, i guld dessutom.. oj oj oj.. får se hur de här kommmer att se ut o gå.. haha..


Min älskling ringde nyss oxå, GUUUUUUUUUUD va jag saknar den människan, men han kommer ju snart!


Då blire så här kul ikväll kanske ;) :



Nu drar jag o solar solarium!

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards