Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Att jag alltid lyckas..

Av Lisettan - 30 juli 2011 09:48

(från igår kväll. Ja, jag kass på att ta kort på mig själv.. fasiken va svårt de va!)


Igår när jag va på Willys träffa jag en gammal bekant, gud va jag skämde ut mig själv! (som vanligt) springer omkring där som en vilsenhöna och fram kommer hon.. Hon- sanna?? är det du??

Jag-  Ja.. ?

Hon-  HEEEEEJ!!

Jag- Heeeej!... ???


jag kunde inte riktigt koppla. jag sa är inte du L**** syster??? hon kolla konstigt på mig, jag va helt säker på att de va hon.. jag babblade på. Och OPS (!) vilken grej som slank ut mig. Så irri att jag inte kan slinka ur mig den saken här, men ni annnaaaarr inte hur pinsamt de va.

Efter en stund ropar hennes kompis på henne..

Kompisen-  L***!!!!!


Där stod jag som ett fån, inte nog med att jag trodde personen i fråga var en helt annan och pratat med henne som ja knappast kände henne... utan de va ju min bekanta kompis... samt att jag lyckade försäja mig och avslöja mig heeelt! Plus att mamma kommer fram till mig, viskar:

Mamma- så pinsamt, jag gick fram till en tjej och fråga efter hjälp var jag kunde hitta kycklingen.. då jobbade hon inte här!

Jag- men mamma dåå!!

Mamma- Där e hon!! JAA självklart va de hon!!

Hon gick förbi oss och log vänligt och jag slår vad om att hon tänkte "sicka idioter"


haha allt detta med en och samma person inom en halv timme ine på Willys, bra jobbat Sanna!!!!! TYPISKT MIG !!!


stackars, stackars henne.. hon borde tro jag e helt bakom flötet! Idag ska jag iväg o sola med Erika.. sen blir de färgning av håret!! ska fixa före och efter bilder... lääääskigt! Samt att jag ska hämta gamla möbler i min gamla lägenhet! :)


Måste äta frukost nu. Ha en toppen dag alla! Så kommer biler sen. Puss Puss!


De här med att ta bild på sig själv är en konst. Haha.. va riktgit svårt, mamma kolla på  mig och tyckte jag nog jag såg hel knäpp ut när jag stod där o vred o vride på mig själv.. haha!  

 
 
Ingen bild

Emiis :P

1 augusti 2011 21:32

Du är sååå jäkla fiiin sannis , saknar dig som tusan!!! move back to sthlm!!! puss <3

 
Ingen bild

Sanna

2 augusti 2011 00:14

Om du visste hur mycket jag saknar dig!! Hoppas verkligen du kommer och hälsar på mig snart! Puss <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards