Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

"Min Personliga Kalender." @£€$krifRGFIH/%¤)="?(#DNIED"))F#¤)RDH

Av Lisettan - 28 juli 2011 23:43

Igår skrev jag ett långt (för engångs skull), behövligt och bra inlägg. 3 GÅNGER !!!!

De försvann varje gång. Om jag ville kasta datan i väggen? eller om jag ville hoppa på den och sen sparka?? JOOO VISST: JAAA!!!


Okej ska kolla om ja kommer ihåg min personliga kalender. Eller hur mycket jag än vill glömma den så går de nog inte ;)))

Min to-do-list:


Torsdag:

Jobba

Direkt efter jobbet promenad med thessan i björnön (vrickade foten i morse, japp! TYPISKT! )

Ist kom Lisa Så de blev jäkla massa snack..


Fredag:

Jobba

Träffa Solan på en promenad i rocklunda

Sola med Erika

Tabazco på kvällen med Solan samt träffa en vän (en väldigt nääääära vän) som jag inte sett på 10år på Tabazco (yey!)


Lördag:

Ledig

Träffa fridis i sala

kl 15.00 hämta möbler i min gamla lägenhet..

åka ut till erikslund köpa hårfärg, tänkte bleka håret (27 års kris iguess.. eller kanske tjockis kris kan tyvärr inte skilja på dom;)

hem o färga håret typ 4ggr


Söndag:

Ledig

träffa Heidi hemma hos henne (nyfiken på hennes nya lgh, thats way)

lovat mamma o grilla på kvällen


Måndag:

Jobbar 08.00-22.00 JAPP HELA DAGEN!

har nån timmes rast på dagen..och eftersom ja sa till ida förut att komma i helgen skjuter ja på de hit =)

tänkte åka över en sväng till henne med grymaste inflyttnings pressenten ;P om hon har tid, vill säga..


Tisdag:

Ledig

Gröna Lund med Solan, Erika, Anna o Alex (tror ja de va)

JIIHAA!! :)


Onsdag:

Ledig

träffa Lina på ett glas rött sa vi ;)


Torsdag:

Ledig

Inga planer...

Träffa killen kanske??


OM ja kan, ska jag skjuta Heidi söndag hit efter som jag har en liten viktig sak att göra på söndag som kommer ta typ hela dagen.. :S

Här efter kan jag ana att de är min flytt nån gång. Plus att jag vill träffa familjen då (killens familj)


GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSCCCHHHHHHHH!!!!!!! HUR har jag lyckats?! Men jag SKA klarat! nu jäklar. Jag sa att jag inte skulle säga nej, och titta va roligt man får! Tror ni jag klarat?? :)

I know i will..


Ni "vanliga" peopel kanske tycker att de här e eran vardag. Men ni som känner mig.. haha.. ja ni suckar väl o säger NO WAY! (engelska låter alltid bättre)


Ist för att skriva inlägg här, kan jag ju lika bra bocka av allt jag klarat av att gjort, dag för dag, då vet ni... haha. Skoja bara!


Nä man ska väl ta och sova så man orkar den kommande vecka. Ska faktiskt bli super kul!!


Massor av pussar o kramar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards