Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

blogga?

Av Lisettan - 27 juli 2011 01:38

What a day... what a day... suck.

En dag som fick mig att tänka på ordtrycket "move on, life goes on, idag är första dagen i vårat nya liv" osv..


Akuten för andra gången, fick inte vänta såååå länge denna gång. Min fina kille har flyttat allt idag.. så vi fick ställa saker i min föräldrars villa. NU 01:40 gick dom här ifrån (Phu)


Igår satt jag och sparade alla kort på min gammla blogg mizzbehave.blogg.se jag har många minnen i den bloggen, men som sagt man måste gå vidare här i livet ville iaf spara alla bilderna, innan jag tar bort den bloggen helt. Så jag gjorde en musik video av dom bilderna, som en minnes video av den tiden. Gjorde faktiskt av carpediem.blogg.se också.. försökte ladda upp videon till er, men de tog evigheter. eftersom ja har internet genom telefonen nu.. (antar att de va därför) om ja orkar ska ja fixa videon till er imon.


När ja läste min gamla blogg tyckte jag att jag va helt super öppen om allt.. Hur kommer de sig att jag inte vill de här o nu. Jag tror jag har nått slags mönster. Ni vet börjar bra men sen går de bara ner för..

Jag börjar tänka för mycket helt enkelt. eller har jag tröttnat på att skriva? Eller blir ja mer reserverad mer åren? kanske jag bara tappar energin o glöden på vägen.


Hoppas ni har förstående om de blir mycket lösenordsskyddat. Kanske dels för o hitta tillbax till lusten? Eller bara för att känna mig bekväm igen. Hatar att vara stel, ytlig o tråkig.

Om jag vill så kan jag.


Go Natt alla vänner. Puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards