Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Mona Lisas Leende

Av Lisettan - 11 juli 2011 22:28

Ville bara rekomendera en film "Mona Lisas Leende"jag brukar inte fastna eller tycka om sån slags film. Men den här igår den va faktiskt grym. Jag fastna heeeeeelt i den. Skulle faktiskt kunna kolla om den igen. Igår kom vi som sagt hem till sthlm. Va bitterljuvt o komma hem.. har så mycket att stå här hemma så liiiite jobbigt, med en massa stress, men jätte skönt att få komma hem till sitt egna hem, plus att jag sakna mina grabbar   


Idag har vi packat typ hela dagen, så nu står lägenheten full med kartonger INTE KUL.. sen har vi faktiskt lyckats tvätta hela dagen lång.. så de har varit fullt upp och NU håller jag på o gör våran "middag" vet att de e sent.. men magen kurra så jäkligt så va tvungen och man måste ju ha mat i sig för dagen iaf.. Nä ska nog göra brunsåsen nu. Här får ni en bild på GRYMA filmen:


 

Tycker ni inte om filmer som utspelar sig på 1850 talet, se INTE denna film.. Annars om ni gillart, då kommer ni älska denna! Många kändisar med, Julia Roberts e huvudperson.. Ja en super film helt enkelt! ;))

 
 
Ingen bild

julia

12 juli 2011 22:21

stirrade också på denna film ;) helt grym :D !! saknar dig min bästa vackaraste sanna! <3 <3 <3
fina bilder du lagt upp åp er, å vilket fint halsband=) väntar på få se klänningen med ;D
Svärmödrar är dem BÄSTA :D <3 <3 puss

 
Ingen bild

Sanna

12 juli 2011 22:36

JA svärmödrarna (speciellt våra;) e bästa :) <3
visst va filmen super! saknar dig meeeeeed!
Puss Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards