Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Usch! Video 2

Av Lisettan - 22 januari 2011 15:34

Nä kärlek mellan mig o nudlarna var död. Gick väl o äta men ack va äcligt de känndes efter ett tag, bläk! Har fortfarande kvar den där äckliga smaken sen igår. Nu blir de inte nudlar på ett par år igen.

Killen stack imorse på bröllop, så här sitter jag helt själv. Då jag hoppades på att mina päron skulle komma hit idag, fick jag ett medelande i morse att de var snöstorm i västerås. Försiktiga som de e, våga de sig inte ut på stora vägen, de e braaa!  De e konstigt det där med vädret för här e de super lungt. Inge snö inte nått.. Men de skulle antagligen dyka upp imorgon på dagen! Så längtar till de nu. Idag vakna jag upp av ett väntat samtal från I. Känns jätte skönt att hon är hemma nu   ! Min lilla andra snackepåse. Efter de har jag absolut inte gjort någonting. Kanske Julia kommer över hit idag (HOPPAS!) men annars ska jag ta och rensa lite här hemma. Eftersom min städning inte var så lyckad igår,då killen kom hem, kanske jag ska ta mig an den idag?


Städa är så j-vla booooring, iaf just idag.. Jag har sån sprattel imin ben så de är barnsligt. Skulle vilja gå ut och svänga lite på mina lurviga. Fast o andra sidan, nej eftersom vädret är som det är.

Vädret gör så mycket med mitt humör. Är de bara liiiite sol, så vill jag genast känna mig levande. Men när de är grått och tråkigt går jag gärna i ide. Eller så kanske de bara är en billig ursäkt för att jag är sjukt tråkig just nu.


De är tur att jag har Dibo här hemma som bara älskar att gosa hela dagarna långa!   


ska nog leka lite "sök" med han nu. så hörs senare, usch, denna tråkiga lördag..


P.s de har kommit en ny funktion på bloggplatsen.se, då man kan lägga in video klipp, jag som har maaaaaassor video klipp att bjuda på! ska försöka lägga upp nått här till er, men räkna med gamla videoklipp.. då jag inte har filmat på ett tag. Men nu när jag vet detta ska jag bli galet mycket bättre på att filma lite saker! :)


-uppdaterar snart med video :)-





Kör EN åt gången, den här kanske inte var den roligaste. Men de va ett av alla mina klipp, mohaha! på platan demonstration mot SD  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards