Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Facebook problem..

Av Lisettan - 29 december 2010 01:28

Jaaahaaaap! 3:e inlägget frö ikväll då. Inte för att de blir nå vettit, men lite sysselsättning för en stund ;)


Har suttit här och rullat tummarna, tänkte sortera lite på min Facebook. Ta bort vissa vänner. Och göra så vissa inte ser allt osv. MEN känns som de kommer ta EVIGHETER! vet lixom inte heller var gränsen går.. Ja mennar visa kan ta de väldigt personligt om man tar bort några.. Och visa märker de inte ens.


Ett t.ex säger inga namn, så X addade mig låt säga ett år sen. jag ignonerade. Träffade X på stan, vi har tidigare varit "hej hej allt bra"- bekanta. Men då fick jag inte ens de... Hm... jag tänkte att X kanske inte såg mig eller nå liknande. Träffade X igen.. denna gång stod vi mitt i mot varandra X LÅSSADES som X inte såg mig, hahaha kunde inte göra annat en små fnissa åt det. X addade mig igen, inte så längesen.. jag accepterade och huggflux vi hälsar igen!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!


Ja men sen har man massa "onödiga" såna dära man bara träffat engång i livet och kommer nog aldrig ses igen.. och sen har vi de som man träffat några gånger och kommer säkert stötta på ibland, sen finns de dom som e bekanta som man inte alls känner så bra. Sen e de ju gamla klass vänner, galma vänner, färskingar och sen e de dom som jag faktiskt heeeelt har glömt bort att jag äns känner.. alltså såna jag inte ALLS vet vem de är, MEN jag adda ALDRIG någon som jag ALDRIG har träffat eller nå sånt.. men har endå lyckats glömt vissa endå? Lixom var går gränsen???!!

GOSCH, vilket problem ja har ;))


Nä ni någondag då jag har GRYMT tråkigt ska jag sysselsätta mig med det, idag får de räcka med att jag bara skriver om det. Men till er, om de e någon av er som läser, så kommer jag ta bort de flesta så de inte kan se mycket. Men de är absolut inget personligt, utan jag kommer BARA ha de jag pratar med om dagarna. Om jag nu kommer orka gört nån dag :) Så hoppas jag verkligen att ingen tar åt sig.


Nog om det... Jag längtar nått otroligt till imon!!!! Då de har gått 1 vecka sen jag träffade min käraste. De ska bli så myssigt att få krama o pussa på han, min hund oxå! ÅÅÅÅÅ ja saknar dom massor!! Jag känner mig verkligen halv utan min kille. Och utan att överdriva så är jag och han med varandra SÅ FORT VI INTE JOBBAR. och jag överdriver inte, IBLAND träffar vi vänner, men nu förtiden är vi nästan bara med varnadra.. så dom här dagarna kanske var behövliga men grymt långa och jobbiga :)

Sov så gott nu alla, själv ska jag blunda tills jag somnar och kanske räkna får.

Men blir väl antagligen att jag fastnar i mitt spel på iphonen ikväll igen.. "Bonuce On"  Out-


Fyy faskien vilket värdelöst inlägg.. haha !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards