Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Snipp Snapp Slut.

Av Lisettan - 27 december 2010 00:55

Jaha. Sitter man här vid den förbaskade burken igen. Hade nyligen laddat ner en film, men de gick sig inte.. texten och ljudet gick lixom inte samtidigt. Så gav upp och tänkte vf inte skriva lite skit snack här innan john blund kommer och hälsar på.

Nu äntligen är jul firandet över. Känns lite som de här 3 dagarna har bara swichat förbi.. Igår va de Juledagen. På dagen var jag med min familj hemma hos min farmor och käka, sen på kväller gick vi ut på krogen.. ja va ska man säg??

Vi hade de riktigt bra men de va väl som alla andra dagar. Full och odräglig, va jag väl oxå. Men ja dansade så svetten rann och halsbandet flög av.. Sen vid 03.00 var jag hemma. De va en klassiker-vässan a la pluto! ;)

Idag vakna man bakis på morgonen, kände sig halvt berusad fortfarande, och inte alls lika frächs och snygg som kvällen där på.

Stress på engång, för de skulle firas "mini-jul" med vännerna.

Trött som ett AS åkte ja till OBS för att handlat julklappen, som ja SJÄLVKLART hade glömt. När ja såg Jysk kännde ja lycka!

Tog de första bästa, en pläd, för bara 100kr!!!! kan rekomenderas! Sen hem igen, där väntade det främande.. barn och släkt.. och gissa vad som skulle göras jo: ÄTAS!!!

Va lite social, sen kördes de vidare mot Amanda. Där laga vi snabbt ihop julbord och vi ÅÅÅÅT! *slurp*

Sen vid julklapps bytet, skulle vi göra ett "lek-byte" och min pläd blev poppis!! Den va uppskattad! (jeeeej) Så de slutade med att ja gick hem med en sån "avslappnings-" kudde. Och Ida vann pläden. Jag tänkte bjussa på lite kort, b.la från i dagen o julafton. Men eftersom iphone cameran SUGER så får ni ha lite överseende.

Så nu e allting slut. Ska man bara göra Nyår minnesvärd, sen e skiten över :)

Faktiskt väldigt skönt måste ja säg.

Nu har de gått 3dagar sen ja träffa min älskade älskling. Jag saknar han nått otroligt. (Han e hemma i sthlm) och jag läääääääängtar så till att träffa han. Kommer kanske dock ta några dagar till. Men att sakna e bara häslosamt ibland :)

Nu lite kort, sen sängen! Så Puss o Kram påer mina bloggläsare..


  

Min mamma hade gjort de så myssigt idag, me go mat.

Hon e så dutti min lilla mammii

  

Min Julgran där hemma i 08. (JAA den e vit :P )

Mammas fina julgran, me en liten Felizia som modell.

JA hon lekte modell påriktig :)  

hahaha, så söööt! helt sten allvarlig ;)

 

O lill killen, så sööt!

Vi vänta o vänta på jultomten.. tror han

valde bäckby sist faktiskt!  



Bibi hade gjort grannen så fin. O alla klapparna

var BARA till barnen.. GOSCH! :)  


Thihi, hon kom på allt möjligt. Min sötaste Flizan :)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards