Alla inlägg under november 2010

Av Lisettan - 17 november 2010 17:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 17 november 2010 02:21

fortfarande vaken.. wonder why.. ghaa!

Av Lisettan - 17 november 2010 00:02

Jag kan redan känna den roliga stressen inför hela julen. Jag ser faktiskt fram emot den. Stor del för att jag saknat min familj massor. Jag och killen kommer vara i Västerås i några dagar och det kommer bli sååå skönt. Har redan haft glöggträff med vänninorna, snart ska vi ha lussebulls bak och mer glögg drickande. Har upptäckt en ny dryck detta år GLÖGG, igår natt sov ja hemma hos en vän o gissa va vi drack: glögg, nu måste jag köpa hem massor. Iaf sen e de min mammas födesedag, efter det kommer Julafton, sen e det utgång på juldagen, efter de ytterligare julbord hemma hos farmor (tradition i våran familj) sen e de mini julafton med några vänner, och sen Nyår nått vi antagligen kommer fira i Sthlm. Sen e skiten över. 


I slutet av denna månad ska jag o killen fixa julklappisar så vi har de färdigt till den dagen. Med lite framförhållning så känns Julen faktiskt roligt de här året.   

Av Lisettan - 11 november 2010 18:53

Då sitter man här själv på jobbet    Lilly gick nyss, men får sällis av henne hem  endå  så tråkigt o va själv.. ekooo.....


Jaha, i mitt liv händer de massor men ingenting, som vanligt.

Igår hade jag premiär på glögg. De va såååå gött! Vi samlades några tjejer och spelade "våghals" vilka skratt man fick!     Mitt smeknamn efter vart "såsen" och de va MILT gemfört me de andras! hahaha  !

Efter de blev de kackel hemma hos Ida. Alltid lika givande. Fy fan, vid 03.00 klämde Ida ut sig att "nu har vi kacklat sen kl 7"     att vi tjejer lyckas, de måste fan vara en jävligt bra talang vi har fått med på köpet som tjej. Men egentligen är de lite förnurligt de där, att just tjejer kan orkar och vill, över analysera de mesta. Jag mennar själv e man ju proffissionell kacklare.


Jajaja.. idag va de e en seg dag, men vakna till er gött samtal som KANSKE ändrar våran framtid drastiskt. Vi får hålla tummar och tår. Nä får väl fortsätta jöbbe nu    Ni får en härlig låt att njuta till så länge..




Älskar den, precis som alla andra mina låtar    en repit låt igeeen.


     PÖSS!  


en till bara..

Av Lisettan - 6 november 2010 00:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisettan - 4 november 2010 20:14

Fia, Fia-lotta, Fiffy ja allt va hon kallas, e en riktigt söt jente. Möte upp henne i city idag för en låååång lunch och massor av skvaller. Vi alla lever ju i våra egna bubbblor, de va både behövligt och roligt att få höra om hennes lilla liv.... och intriger!! Hon hade inte lite & bjuda på en hel drös. Men kul va de. Behövde lite posetiv energi   

Hennes liv liknar The Hills RAKT AV! tjej gänget och kill kompisarna, och komma in i de gänget e inte de lättaste (haha)

Gör du bort dej så e du ute ur leken, fick man lära sig idag. Men kul va de och träffa henne igen efter sisådär 1års tid.

Kom upp massa gamla "känslor" den tiden jag festade mycket och hängde med Fias gäng.. Då man va ungdom med andra ord   

Vi har bokat upp oss på en AW, nästa vecka, antagligen på.. hm.. Callage (?) Ska bli kul, finns nog ingen som henne som kan få igång mina "ungdoms-kännslor"


  Fiffy & Sniffy, som vi kallade oss.. Nyårs firande 2008 på tjejmiddag..

Av Lisettan - 3 november 2010 20:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards