Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

jag fick som jag önksade!

Av Lisettan - 30 augusti 2010 17:10

Hösten kom! Härligt!!

Min helg har varit alldelles PERFA! I fredags vara de dock en liten svacka i vardagen ;)

Grejen var att jag skulle på möte i Vässe på fredag dag, om ja ska vara exackt kl 15.00 skulle jag vara där.. Precis innan vi ska åka PAJAR BILEN TYYYYPISKT! men efter mycket om o men funka den o drog till vässan dock inte för ett möte.. utan för en KVART i västerås. Fick iaf se min älskling Solan, tror ja gav henne 7-hej-då-kramar! hihi!


Efter vässan trippen, kom ida o riki på besök. Vi var bara hemma o snicke snackade lite.

På lördagen, tog ja och killen en lång tripp till IKEA därefter köpte vi våran favorite KRÄFTOR!!! o va gott de va, vi laddade upp med med massor av godis o god grejer och vi mös verkligen hela lördag.. gissa om ja njöööt   


På söndag ville killen åka till Örebrobadet, så dit vi stack! Träffade upp 4 andra grabbar, eftersom de va premiär för mig så fick ja mig en riktigt guide tur av killarna. De alla hade tydligen ett rekord på rutchbanorna, gissa om vi försökte slå de. Hade sjuuuukt kul den dagen! Vi var självklart på deras relax avdelning. Sjukt nice för 200kr. Man gick omkring med sin morgonrock, tog massage, solade, åt gott jaa jag gjorde allt man kunde göra. Var som 7 på nytt. (ja va inte själv om de;) vi alla lät: RUTCHKAANAAAN!!!!

Va inte hemma i 08 förens 22.30 phu!


I går kom de både jätte tråkiga nyheter och jätte bra nyheter påengång.. Annars tvättade ja ca 6 IKEA PÅSAR!!!


Och idag en grå och fin tisdag, ska ja möta upp lilian vi ska ha spööök kväll (kolla på skräck film) Sen är veckan igång igen..  Måste söka jobb, har inte gjort de än!! Men nu kommer ja få andra arbetstider här på SVD så då har ja liiiiite mer tid  

Idag känns de som de gått världens längsta dag på jobbet såååå segt...

Får väl helt enkelt fortsätta jobba på nu, lessen för mitt snabba kanske lite mennningslösa inlägg, men behövde en paus från mina långa timmar (?) Pöss på er!


Som vanligt min repit låt för tillfället ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards