Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Kalender för helgen..

Av Lisettan - 20 augusti 2010 16:47

Japp, känns som de e en kalender här..    Men om ja ska vara ärlig, så har jag inte tid att skriva tankar, känslor och funderingar just nu..


Fredag underbara fredag.

Igår va en vanlig tråkig dag för mig.. Jobbade o slet som VAAANLIGT! hem o gosmos me med hjärt.. Ja o han har fastnat i paradise danmark, så vi körde på som vi brukar = Maraton till 06.00 på morgonen, kanske ingen smart idé och kolla så länge, men vi gillart.   


Idag vakna jag seg som attan.. Lilian kommer snart över då vi ska käka oss skit mätta igen    Sen imon väntar en fullspäckad dag. Då jag på dagen ska på fika med min barndomsvän Erica. Sen på eftermiddagen på barnkalas hos pojkvänens syster, och sen kanske Marisol kommer förbi på kvällen HOPPAS!!   


O på söndag ska jag möta upp min vän Sonja då vi ska på rådfrågning på en klinik!!! WIIHO!! Få se om vi blir som 2 helt nya flickor sen !!


Nä måste gö i ordning mej nu..


MER LADY GAGA ÅT FOLKET!!

(MIN REPIT LÅT FÖRTILLFÄLLET)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards