Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Petshop Tårtan

Av Lisettan - 15 augusti 2010 00:46

what a day.. what a day..


Ja förstår inte att jag aldrig lär mig ? Trodde verkligen ja skulle orka upp i morse! kl nio ringde telefonen, snooza som vanligt en timme till.. sen va de bara klä på sig ut i värmen me hunden och sticka till vässan. Stress. Hämtade tårtan som Amanda hade gjort. helt j-vla f-cking -FABOULS! Alltså alla på kalaset blev chokalde över tårtan att den va så grymt god och såg så jävla grym ut! Grymt gjort av Amanda helt enklet! Tack IGEN Sötaste!!


Hann bara vara i Vässan kort. Ja pussade på brorsdotter 1000ggr för mycket tror ja ;) men de va helt underbart att träffa henne   


Hemma möte ja upp lilian och vi gick hem för kaffe på balkongen, promenad och god mat på kvällen. Nu ligger ja här helt av på mitten. Man ska inte klaga på värmen: Men nu fan orkar ja inte. DE E FÖÖÖÖR VARMT! såna här dagar ska man ligga på strande o njuta, thats way ja o lilian siktar på Beachen imon!! hoppas hoppas hoppas de e lika fint i mon!


Annars har dagen gått sjukt snabbt. Tror ja lyckat genomgå den mest skräck-tågresa-EVER!


Lyckades sätta mig i mitten av två som kände varandra. Eller snarare de som kom o satte sig runt mig.

Tåget va från år 1881, de va sjukt mycket folk, alla trängdes och de va GAAAALET hett!!!!! svetten rann som f----n (kändes de som) MEN de värsta av allt. De va att tjejen som satt breve mig, hon DÖDA mig me sin andedräkt. HERREGUD, ja trodde ja skulle smälla av varje gång hon pratade. Och eftersom jag lyckades sitta i mitten så pratade hon mig rakt i ansiktet. De va inte o leka med!!   Men när hon jäspade! Då, ja dåååå: DOOOOOOOOOOoG ja! Fy helvete.


Alltså de finns gånger man vaknar med en jobbig andedräkt eller nå liknande, va vet ja, men man borstar väl tänderna ? äter ett tuggummi, nått ? a fy helskotta i järnbacken. de va inge o leke me de där inte   


nej, nu får ni lite bilder på den grymaste tårtan ever. Ska ta o köra Paradise maraton här hemma. ( killen e på "svensexa" ) så ja ska passa på o njuta av ensamheten med min gooos hund och mina popcorn!   



Jag hoppas Amanda tog finare kort än mig.. Men ja har ju bara min iphone nu förtiden..


                     Hem ljuva hem (min bästa farmor där <3)  



Bästa pressenten, nytt nintendo!

 


Till er som inte vet vad "pet shopp" e..       


Leksak Petshopen.. (finns i tusen tals olika djur o figurer)

 


Tårt- petshopen!!!

 

Alltså ÄRLIGT? den som inte tycker den här e grym... Den vet inte mycke!

 

Finner inga ord!


  SÅN JÄVLA GO FYLLNING; AHLGRENS BILAR SMAKA DE!!!!!!!  


 

Hon skulle så klart ha ljus i den! hihi :)

                              

 

Skulle kunna sätta in 500 bilder på den, för ja tycker den va så fin. Men ja måste faktiskt se mina avsnitt nu.


God natt Alla Jord-bon. 


Puss   

 
 
Ingen bild

JULI

15 augusti 2010 17:41

VÄÄÄÄÄÄÄRSTA TÅRTAN GRYM HON E!!!

 
Amanda

Amanda

15 augusti 2010 20:28

MEEEEN ÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! vad du e snäll som lägger ut bilder! Vilken reklam! :D Blir så glad att ni gillade den! Jag flyger på moln haha! De e sant!

Och tack Juli! :D

http://mandy80.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards