Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Mot vässan

Av Lisettan - 31 juli 2010 13:39

Sitter på tåget mot Västerås stad ska träffa min bästa vän Marisol innan hon också flyttar ifrån gurkstaden. Innan ja möter solan ska ja träffa en annan vän katia. Så kul o åka till Västerås man känner sig alltid så välkommnen :)) fast de bästa med att resa till vässan de e faktiskt mammas mat ;) ikväll blir de Pluto för hela slanten! Kommer nog bli super trevligt, alltid kul med solan! Ja här på tåget är de ingen höjdare. Började bråka med tåg gubben.. Då smarta jag försökte ljuga om min ålder (För första gången!) efter myyyycket om o men skulle han dra mitt kort. Id, tack ! Opsi har inget med mig ?!! Ja men då kan du inte dra kortet? Åter igen efter mycket om o men så kunde han dra de! Person nummer? Haha de e inte sant tänkte ja! Viskade personnumret., fick kvittot. 220 SPÄN ?!! Är gubben toookig?! Men du skulle ju till arboga??? WTF nu börja ja koka.. Hur fan kan man tycka Arboga o Västerås låter samma??! Jaja.. När gubben skulle gå sa han spydigt "i din ålder borde man veta att man ska ha pass med sig" hahaha ja tänkte där fick du gubbe!! Sved de till lite eller? Moha ! Tacka Gud för iphone o angry birds o i lirarna lirar ja gipsy kings på hööögsta volym :)) nu e ja framme så out !

 
 
Ingen bild

MSollan

1 augusti 2010 16:59

fulle rulle rulle mot Vässan ussssssssh vad jag mår för bra

 
Ingen bild

julie

2 augusti 2010 19:24

hahahahah gubbjävel- har vbart isamma sits, men fick hosta upp 180 kr till västerås från 08, för de inte tog mitt kort. fick låna 200 av en snäll gubbe;)

 
Ingen bild

Sanna

2 augusti 2010 23:33

sollan. hahaha, 2 mutch ? ;)
Julia: tur att de finns shyssta människor!

 
Ingen bild

juli

3 augusti 2010 16:37

verkligen ;) precis som vi ;;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards