Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

"Mitt Egna Alfabet"

Av Lisettan - 26 juli 2010 22:32

I Ärlighetens namn


Alltid ärlig oavsett vad !   

 

Behandlar folk som de behandlar mig   

 

Chokald är min favorit

 

Dansar när ja e själv

 

Ego o Elak ibland.   

 

Fjantig när ingen ser (bara du)

 

Går min egna väg

 

Har aldrig ljugit om min ålder

 

Inte långsiktig av mig

 

Jävla bra förlorare i spel

 

Klumpig så de skriker om de       

 

Litar enbart på mig själv

 

Mest kärlek till min hund   

 

Nästan bäst på att göra ris o flamerad kött

 

Obóy varje morgon o kväll

 

Pruttar hej vilt   

 

Quiter (?) ibland tex. när intresset tappar

 

Ruskit duktig på krigsspel (xbox)   

 

Sparar alltid en kant på mackan

 

Tänker inte alltid först

 

Usel på att göra bullar

 

Vänlig o Väluppfostrad !  

 

Xtra kännslig i allt   

 

Yrsel när ja ställer mig för snabbt   

 

Zombie på morgonen

 

Åker på sol semester snart Wipho!   

 

Älskar skvaller men hatar skit snack     

 

Önskar mig en cykel till jul

 

Så nu ska ja ta lite kort här hemma sen skriva ett långt inlägg till er

 

så tjilavippen så länge då   

 

 

 
 
Amanda

Amanda

27 juli 2010 00:42

HAHAHAA! "Pruttar hej vilt"? Men Saaanna daaa! :D

Tack för komplimangen om min tårta

http://mandy80.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

27 juli 2010 01:02

HAhA de va någon annan som sa ;) men såååå mycket pruttar ja inte men ibland, vadå man e ju bara människa ;)) haha

Inget o tacka för gumsan :) kramsi

 
Amanda

Amanda

27 juli 2010 01:30

Jag pruttar AAALDRIIIG ska du veta! ;)

http://mandy80.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

27 juli 2010 11:19

Hahahaha!! O ja bajsar blommor ;))))

 
Amanda

Amanda

27 juli 2010 12:27

HAHAHAAHAAHA!!!
Då har våra kroppar samma system!

http://mandy80.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

27 juli 2010 15:04

Äre sant !? du oxå :) fan va heeftigt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards