Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Vädret Bestämmer

Av Lisettan - 26 juli 2010 14:08

Eftersom vädret inte är på de bästa solsidan idag, är jag hemma och tar de lungt. Tänkte färga håret, pröva mina nya inköp, som ja inte gjort än! och titta på mina favo avsnitt av tjej serier.


Såna här dagar behöver man ett träningskort. Vi har funderat länge på att köpa ett. Vi har nu titta lite på 24/7-kort. Sjuk billigt, 189:- månaden! Men haken e att de nämaste stället ligger i Solna.. Så vi funderar fortfarande      Kanske ska ta o ladda ner en träningsfilm o träna här hemma tills dess   


Igår kollade vi på en riktigt rolig film som ja kan rekomendera, till de få ja känner med sjuk humor som ja, Julia. haha. Killen tyckte den enbart var OK medans jag dog av garv här hemma till vissa saker.


"grown ups"


  


Ja e en riktig Adam Sandler fan, gillar alla av hans filmer. Hur kan man inte gilla han lixom ?   


Nu färga håret puss på er   



 
 
Ingen bild

julia

27 juli 2010 19:40

försökt hirtta den där filmen utan lycka, vart hitta du den???? Hmmmmmmmm!
hahahaha jag älskar våran humor , vi e roligast och bäst och smartast.... =P Seru- vad jag kan skämta- ahahahah =P ;)

 
Ingen bild

Sanna

28 juli 2010 11:20

hahaha. stördoo
Den finns på piratebay! ladda neeer :) Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards