Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

iPhone 3GS

Av Lisettan - 20 juli 2010 23:32

En i mängden, and i love it   Skaffade mig en ny Iphone idag, Vilka grejer de finns nu förtiden alltså. Helt otroligt! Exempel: tar jag ett kort med mobilen, sen när jag ska kolla i mitt fotoalbum, då kommer de en karta om vart jag tagit kortet någonstan, Hur sick e inte de då   nä men allvarligt. Nästan alla funktioner e roliga, har pillat och jobbat mig med den nu den senaste timmen.


Annars de här dagarna som gått har jag varit med killen, 24/3.. hehe ni fattar poängen. Konstigt de där, är ja med en vän på stan eller liknande kan man "tröttna" inte på henne utan på situationen, rätt lätt. Men med han kan jag va non-stop i veckor kanske månader! ja ja.. vi har iaf badat i Ekerö, SJUKT nice strand och vatten, andra dagen låg vi inne och inte gjorde ett skit från morgon till kväll. Vissa (dom flesta) klara nog inte av de, men de gör vi! vi älskart!


Idag åkte vi till vässan. Jag ville träffa nära o kära som ja inte träffat sen i julas (?) Bibi, Sebbe o A. Vi mös på gräsmattan och njöt av A:s charmiga smile. Hon charmade mig till max!

O imon ska jag över till Farmor    på Lunch. Hinner ja, har jag lovat med en snabb träff med Katia. Sen HEM!!!


De blir så där, när man väl e här får man mosa in lite här o där. Men vadå bara man hinner ses. Men måste hålla med än vän som sa en förnuftig grej till mig. De e så många som säger: "kom hem o träffa mig" När kommer du hem?" "kan du inte komma hem någon dag" Men lika så som "vi" betalar och sätter oss på ett tåg "hem" så kan faktiskt "dom" också komma. Sjukt, att på nått sätt när man flyttat, så e de plötslig den som flyttade som alltid ska komma o hälsa på?

Om ja ska vara ärlig så var ja lika dan, tyckte på nått sätt att de alltid skulle komma.


Ja ja.. nu ska ja faktiskt pilla på min iPhone så ni får lite bilder ist (E.. på mig typ.)

Hörs kanske imon o till er som undra.. möbleringen blev gjord ja.. killen o ja höll på en hel j-vla dag med de, ikea, hämta borr, kista, bära, ändra, pyssla U NAME IT. Men bilderna kommer efter fredag, lite kvar att göra..


På Chilli.. ja o killen hade inget bättre för oss

  


Syns min uttråkning ?

 


Nu då ??? 

   


LEKTE normal.. 

   


Syns hans irri ? haha! 

   

  ------------ inget kort (pga av SNOKAR! )


Bästa köpet på Chilli, min filt (o kudden e ny :P )

 

  

 
 
Amanda

Amanda

24 juli 2010 23:13

JAG VILL OXÅ HA EN IPHONE!!! Tror jag...

Hurru vi ska komma o hälsa på snart. De e väl okey? ;)

Hur e läget annars?

Du! Jag menade inte att man måste lämna kommentarer hos mig för jag lämnar hos dig! Tycker de e kul o lämna kommentar men jag förväntar mig inte nån tillbaks hurru! inte df jag skriver en comment.

Du jag har fått ett beroende! Vill baka tårtor!!!!!! När fyller din brorsas dotter år? JAG VILL BAKA TÅRTAN!

http://mandy80.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

26 juli 2010 13:03

Haha. Jag skrev kommentar till dig för att jag själv ville de! Men blir glad att någon skriver till mig iaf, man blir en smula frustrerad när man vet att de e fler som läser juu ;))

Klart ni får hälsa på alltid välkommna!

Min brors dotter fyller snart faktiskt! Vi ska fira henne den 14 aug och ja tror hon gillar..hm.."pte shops" ? (ja ska betälla av dej då :D )
Puss o Kram vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisettan - 30 januari 2012 20:58

https://mizzbehave.blogg.se

Av Lisettan - 30 september 2011 10:59

Hola!! Här sitter jag själv på jobbet, då S va tvungen o cykla på visa ärenden. Hörre ni, vilket fint väder vi fått de här dagarna!! Snacka om att man blir på bra humör!! De tackar vi för!!:) jaha annars idag ser mitt schema rätt tomt ut, efter jobbe...

Av Lisettan - 29 september 2011 12:10


 

Av Lisettan - 28 september 2011 20:35

Leeeeeedig & nyss hem kommen från lilla fröken Ida. Hon kom imorse. Och efter lite soffhäng här byte vi till soffhäng hemma hos henne, och nu e ja hemma igen! I morgon e jag också ledig, funderar om jag ska ta en lång promenad med hunden till mina fö...

Ovido - Quiz & Flashcards